文章
其他 > 【渣打香港馬拉松2024】醫患陪你跑- 萬物有時······活在當下,盡做!|Ritchie Kwok

【渣打香港馬拉松2024】醫患陪你跑- 萬物有時······活在當下,盡做!|Ritchie Kwok

15-12-2023

Ritchie Kwok

藥劑師

捐款支持:bit.ly/schkm-ritchie-kwok

💊自我介紹
成日都話我鍾意運動,運動唔鍾意我。不過我無因為包尾或者受傷唔做運動,做到幾多咪幾多囉,開心咗就算,長跑最好㗎啦,跑唔晒咪行囉,都係經歷嚟嘅。
現職為人民服務,可以對腫瘤病人有少少幫到手,係開心嘅。

⭐️活動期望及⼼聲
萬物有時,你以為受傷唔好咩?可能受傷幫你避過一劫呢?所有嘢發生都有個原因,原因我哋未必知道得晒,我哋唯有可以活在當下,盡做!

攰嘅時候就唞,病嘅時候就醫,有力嘅時候咪跑囉。唔通你攰嘅時候去跑,有力嘅時候去睇醫生,病嘅時候就咁坐到咩?放鬆啲啦香港人。

🏃🏻‍♀️關於 渣打香港馬拉松2024馬拉松慈善計劃——醫患陪你跑
癌症資訊網慈善基金(CICF)很榮幸成為渣打香港馬拉松2024「馬拉松慈善計劃」的指定受惠機構之一 ,我們將派出「醫患陪你跑」隊伍參賽。「醫患陪你跑」隊伍由醫生、藥劑師和癌症病人組成,隊員將會結伴受訓,共同完成賽事,齊齊享受汗水所帶來的生命力和滿足感,受訓過程將拍攝成節目《醫患陪你跑》渣馬篇。康復路程雖遠,我們會與您同行!癌症資訊網慈善基金希望透過計劃宣揚互助互勉的健康正能量!歡迎公眾捐款支持「醫患陪你跑」隊伍完成挑戰,籌得善款將用於「癌症病人復康支援」。
請各位關注癌症資訊網慈善基金社交平台,我們將會持續更新資訊!

❤️善款用途
是次所得善款將用於「癌症病人復康支援」,為癌症病人、癌症家庭及康復者提供免費專科醫生諮詢、復康運動工作坊、護理工作坊和營養品補充。我們亦會支援合資格的癌症病人血親接受相關癌症篩查,以找出初期患者接受治療。

疑難排解

會員註冊


或許你會想看