文章
杏林專欄 > 驚喜的第一天

驚喜的第一天

06-05-2016

 IMG_9197.JPG 
今朝一早媽咪就嚟到醫院,但我因為真係好攰,都無理佢繼續訓。八點幾鐘嘅時候,醫生入嚟同我講返個驗血報告,佢第一句就同我講話懷疑我患上急性白血病,當時我嘅反應係覺得好突然。用張被蓋住自己,完全俾唔到反應,估唔到會係自己,我想起了一位舊朋友。大約十秒八秒,我個頭伸返出嚟嘅時候,我同醫生講咁應該點做?
呢個時候,我已經睇到媽咪喊緊呀,但係我都冇辦法安慰佢,
我只係識得問醫生可以點樣處理。醫生同我講一係立刻轉介我去伊利沙伯醫院,一係留響法國醫院做骨髓檢查大約三日嘅時間。我一心以為政府醫院冇私家醫院咁快,所以立刻表示想留響法國醫院做檢查。
雖然媽咪仲喊緊,但佢突然好清醒,問醫生攞我嘅驗血報告,
俾咗我契哥睇咗個報告,契哥立即問佢有關血科嘅朋友,即刻打電話俾我,表示建議我立刻轉介去伊利沙伯醫院,因為以我嘅情況,政府醫院都會立刻處理,並唔會延遲。
知道我嘅情況之後,我第一件事打俾六毛仔,佢都唔知發生咩事,
佢好擔心好緊張,即刻坐的士過咗嚟法國醫院陪我,見到佢地好擔心,反而我心裏面都有平安,雖然都有啲驚同擔心,但係我都學習去安慰佢哋,我好記得當時一句說話,就算醫好同醫唔好都係見證上帝嘅!
另外,好記得打電話比Morn姐嘅時候,
本來諗住同佢請假講少少自己嘅情況,佢因為未瞓醒,竟然乜嘢反應都俾唔到我,佢仲問我係咪真唔好玩佢,好好笑,我諗對於尋晚仲同佢一齊行街嘅我,突然患上急性白血病,佢真係好突然嘅。
無耐,牧師就到左醫院,一齊為我祈禱!
咁樣法國醫院就幫我call白車,送我去伊利沙伯醫院。上車前,
有個姐姐提我千萬不能除口罩,感恩有佢提醒,我先有呢個警覺性。今次係我第一次坐白車有得吸氧氣,感覺好奇怪,心裏面有少少驚,有少少擔心自己情況會點。一邊坐響白車,一面望天上嘅白雲,果刻雖然心裏有少少驚,但心裏都係好平安好平靜嘅。感謝主,我响白車上雖然好攰,仍然可以感到平安!
去到伊利沙伯醫院, daddy已經到咗啦,我同媽咪入咗去診症室,
好快已經被定義為緊急個案,唔需要等任何時間,已經可以見醫生同埋檢查,立刻照X光,仲好快安排上病房添。好特別,我響急症室嘅時候,仍然可以有講有笑,完全覺得好平安,感謝主,如果唔係有上帝,我諗我心情唔可以咁平安平靜。
可能我嘅情況好嚴重,啲醫生同護士好快就嚟協助我,同埋檢查,
就係咁啲醫生同護士幾對我嘅態度都好好,甚至有護士走埋嚟同我講叫我加油,唔好放棄。
過咗無幾耐,就有醫生入嚟同我抽骨髓,
因為我聽過人哋話抽骨髓會好痛好辛苦,我同六毛仔不斷祈禱不斷祈禱,求上帝讓我經歷唔好咁痛楚嘅骨髓。非常感恩,我響抽骨髓嘅時間,雖然係有少少痛同唔舒服,但係並唔係大家所講嘅咁嚴重痛楚,我好感受到上帝為我親自打嘅一支止痛針。
抽完骨髓,啲醫生就幫我打咗豆豆,幫我吊鹽水,
好快就幫我安排輸血小板,同埋輸血。最高紀錄嘅時候,我兩隻手加埋有三粒豆豆。我諗呢個都係一個記錄,對如咁怕痛嘅我,竟然可以同一時間承受三粒豆豆,感謝主,讓我經歷到自己最能忍耐嘅一面。
抽完骨髓之後,醫生同護士同我講,懷疑我係M3呢個類型,
當然我唔知M3係咩啦,不過醫生好快就會攞咗藥比我。我仲好傻咁問姑娘,其實係咪真係有架都未有骨髓報告,護士好溫柔咁同我講,其實都大機會架啦,仲鼓勵我叫我努力添。
對於無知嘅我,我梗係唔知咩係M3啦,但係契哥同埋六毛仔,
已經幫我搵左啲資料,同我講M3呢個類型係有得醫,而契哥夜晚來探我嘅時候,更同我地屋企人講話今次如果就算係急性白血病,都係不幸中之大幸,因為M3呢個類型嘅痊癒率有七至八成。
都係講句,我其實心情上邊冇乜大起大落,雖然有少少擔心,
亦都响六毛仔面對喊左一陣,但好感恩我哋嘅心情好快就平復,响大家面前仲好能夠有平安同喜樂添。
不過,到咗夜晚一個人嘅時候,心裏面有少少擔心,
仲覺得有少少唔現實,因為實在太突然啦。我突然想起小白當年知道自己患有急性白血病嘅時候錄咗一條片.


 

疑難排解

會員註冊


或許你會想看
【癌症檢查】甲狀腺有癌指數嗎?| 黎逸玲醫生
如何測出甲狀腺癌 時常有病人問我:有沒有癌指數可以測出甲狀腺癌? 我的回答是:可以說有,也可以說沒有。 先說簡 […]
無用|黃曉恩醫生
向患上癌症的病友和家人解釋過治療方案後,很多都會問道:「醫生,這個治療會不會『無用』呢?」將心比己,這實在是一 […]
當下的妙|黃曉恩醫生
有說:「當對音樂的熱愛到達一個程度,就不會甘於只做聽眾,卻渴望上台演出。」這實在是作為業餘音樂愛好者如我的寫照 […]
蝴蝶|黃曉恩醫生
我是腫瘤科醫生,她是乳癌病人。我卻不是她的醫生:我們兩年前在「恩典同行小組」──瑪麗醫院癌症病友關懷小組裡遇上 […]
港九新界一日遊|黃曉恩醫生
在公營醫療系統工作的臨床醫生大多都是駐診於一間醫院:主要的工作都在這裡進行,只是間中需要到其他醫院看診或開會。 […]
輕輕的她走了|黃曉恩醫生
「唉!我快要死了!」她嬌嗔道。 四十出頭的她是我的新病人。一年多前她確診第四期乳癌,轉移到肝臟和骨骼,在公立醫 […]
腦中的練習|黃曉恩醫生
小時候,敬愛的鋼琴老師大概不忍我因為資質平庸而灰心,對我不厭其煩地循循善誘:令鋼琴技術進步的不二法門就是不斷練 […]
醫生掉眼淚|黃曉恩醫生
你別管我骨子裡是樂觀還是悲觀(或許我自己都說不清),反正我喜歡逗人樂,面對我的腫瘤科病人亦然。我明白罹癌絕對不 […]
這麼近,那麼遠|黃曉恩醫生
她都累得不想動了。 她是遺傳基因BRCA1的攜帶者:這基因在她家族裏一代一代流傳下去,帶有的女仕一生中達八成多 […]
寫作的二月|黃曉恩醫生
二月,我的寫作季節。 兩年前的二月,我首先成為了「博客」,正式踏上寫作路!那陣子我遇上數位「知識型」的癌友和家 […]
隔空|黃曉恩醫生
疫情期間,許多平常覺得理所當然的群聚活動都需要改成線上進行,有人歡喜有人愁。 使用各種軟件,就可以方便地上課和 […]
認識你|黃曉恩醫生
認識你,最初是工作上的一個機會。在那次訪談中,你的專業與我的醫學共舞。我納悶:何以對答中的你對各種深奧複雜的科 […]